Arbetsplatsträff Mars 2017

Nästan alla i personalen var med på mars månads arbetsplatsträff.

Nytt system för scheman har köpts in och ska snart börja användas för att förenkla det administrativa och hur man tyder scheman. Mer info kommer när det är aktuellt!

Nytt personalrum har införskaffats bredvid kontorslokalerna.

Förtydligande om semester och ansökan, delegering och dess regler samt sjukskrivningar. Även vilka arbetskläder vi har samt vilka storlekar som ska beställas förtydligades och diskuterades.

Vi gjorde en gemensam kurs i arbetsmiljö. Personalen fick därefter en fri pratstund och då pratades det om kontrollteamen och om larmsystemet. Många fina tankar och åsikter förmedlades mellan personalen.

Vi tackar för denna APT och välkomnar personalen till nästa APT! 

0 Kommentarer

Lämna en kommentar

Want to join the discussion?
Dela med dig av dina synpunkter!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *